ww.calli.se www..cocoo.se

Alla inlägg under juni 2011

Av tyras - 21 juni 2011 13:09

  sommarens hetaste färger på bikini är starka färger som t.e.x orange och stark gul o.s.v


   båda kommer från www.stylebtyra.se :D favvo webb shoppen ofc kram





                                  -jenyfer

Av tyras - 17 juni 2011 11:58

                                                   
       www.stylebytyra.se 

Av tyras - 17 juni 2011 11:48

här kommer några favoriter från styleby tyra :) jag tar en av varje alltså typ ett armband en ring o.s.v




        Ring ankare

  kropps smycke

  Ear cuff

  Armband

  Halsband



kommer göa så att varje dag lägger jag upp en ny favorit från style by tyra alltså med bikini och smink o såå hoppas ni giillar det :)

Av tyras - 17 juni 2011 11:39

HEEJ JAG UNDRAR OM DET ÄR NÅGON SOM VET OM SIDOR DÄR DOM HAR SMYCKEN OCH SKULLE VILJA LOTTA UT NÅGOT DOM FLESTA SÄGER NEJ SÅ DET BLIR INTE SÅ MYCKET TÄVLINGAR SÅ JAG UNDRAR OM DET FINNS NÅGRA LÄSARE SOM SKULLE KUNNA TIPSA OM SÅNNA SIDOR TACK I FÖRHAND :D KRAM !<3

 


åhh så j*vla vacker helt sjukt :)!

Av tyras - 15 juni 2011 23:02

juicy couture tycker jag har typ världens finaste smycken och väskor och GODASTE PARFYMERNA !!! åhh smälter lite när ja luktar på dom :) jag är med och tävlar om en typ goodiebag av deras märke så jag hoppas att jag vinner :)

 



åhh smälterr! DETTA VINNER MAN RUNT NÅGRA TUSENLAPPAR DETTA :D

Presentation


heej, denna blogg kommer handla om tyra sjöstedt och det kommer vara massa tävlingar och rabattkoder kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

villken är era favorit smyckeshopp på nätet ?
 www.beccadesign.se
 www.stylebytyra.se
 www.stilbruden.se
 www.midnightmarket.se
 www.bambee.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

www.calli.se

www.cocoo.se

www.cocoo.se

www.cocoo.se

www.gniztra.com


Ovido - Quiz & Flashcards